The brightest star - Del 38

Datum: 2011-05-15 - Tid: 15:08:03 | Kategori: The Brightest star
Previously on TBS :
Han kysste mig lätt och jag kunde känna att hans läppar log . Jag besvarade pussen och la handen innanför hans tröja . Jag märkte att min hand var kall när jag kände att han rös . Jag drog in hans värme i mig och andades in hans speciella lukt . Han lekte med mitt hår och la mig sakta ner på soffan , jag kände att han gjorde ett sugmärke på min hals och stönade .

Klick” hörde jag när ytterdörren öppnades . Jag for upp som en raket och Anth satte sig normalt . Jag gick ut för att se vem det var och såg mormor med Jaquline bakom sig .

-Hej mormor ! Vad gör du här ? frågade jag .

-Du har ju inte hälsat på mig så jag var bara tvungen att hälsa på dig , hur mår du då ? sa hon och gav mig en kram .

-Jo , jag mår bra , sa jag och gick med henne in till köket och lämnade Jaquline ensam kvar .

 

Jag hörde att Anth gick ut och snackade med henne och fick en sting svartsjuka inom mig .

-Hallå , sa mormor och viftade handen framför ansiktet på mig .

-Mhm ja ? svarade jag .

-Du vet vad jag tycker om dagdrömmandet , jag frågade faktiskt hur det gick på jobbet .

-Jo , det går jättebra , dom är jätteflitiga och jobbar hårt .

-Jaha okej , morfar är under depression .

-Va ?! Varför ?

-Han fick reda på att hans bästa vän dog under klassträffen .

-Hur är det med han nu då ?

-Han äter väldigt lite och han sitter bara i sin soffa och grubblar .

-Jag borde gå och hälsa på honom direkt .

-Det är en sak jag vill säga dig innan du går , Angel . Under dom här åren du har bott med oss har jag dolt någonting stort för dig . Dina föräldrar lever fortfarande men det var inte så att jag tog dig och Anth ifrån dom , dom lämnade er .

 

Jag var helt stum , klumpen i halsen gjorde så ont att jag inte kunde hålla tårarna inne . Jag föll ihop och allt blev mörkt . Jag kände att någon fångade mig , men mer kommer jag inte ihåg . När jag vaknade märkte jag att jag låg i ett sjukhus rum . Anth satt på en stol och sov , jag skakade på hans hand och han vaknade .

-Hur mår du ? frågade han medan han gäspade .

-Har du hört från mormor , sa jag snabbt .

-Ja , men dom ville inte ha oss , vad ska vi göra åt saken ?

-Anth , det var ju för länge sen , vi vet ju inte vad dom tycker nu ..

-Dom skulle letat efter oss om dom ångrade det .

-Dom kanske gjorde det , men inte hittade oss ..

-Varför skulle dom inte hittat oss ? Jag vet att du saknar dom , men vi känner dom knappast , och har vi det inte bra nu ? Utan dom..

-Jag vill känna dom , Anth !

-Jag tror jag skippar den delen , du är 18 år Angel , du har ju levt utan dom hur länge som helst . Varför just nu ?

-För att jag visste att dom inte var döda ! Jag visste att mormor dolde något .

-Jag vet , du får leta efter dom om du vill , men jag tänker inte göra det .

-Skyll dig själv . Ska vi åka hem eller ?

-Ja , det var inga allvarliga fel , du fick bara en blackout .

När vi kom ut ur rummet såg jag att Beautiful satt och väntade med ...


MED VEM ?! Haha , vågar jag begära ? Okej , jag vågar , 8 kommentarer för nästa FRÅN OLIKA IP ADRESSER TNX

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeeeeeeer

Datum: 2011-05-15 - Tid: 15:25:36
Postat av: cecilia

hej

Datum: 2011-05-15 - Tid: 15:36:57
Postat av: Mary

VEM VEM VEM !!!?!?!??!?!!?!

måste fortsätta de är skit bra ju !!!

Datum: 2011-05-15 - Tid: 15:41:11
Blogg/Hemsida: http://maarytraan.blogg.se/
Postat av: savannah

meeeeer !!!!

Datum: 2011-05-15 - Tid: 15:46:15
Postat av: bjonddinaa

Meeeeer :DDDDDDD

Datum: 2011-05-15 - Tid: 15:58:54
Blogg/Hemsida: http://bjonddinaa.devote.se
Postat av: Mikki

Meeer :)))

Datum: 2011-05-15 - Tid: 16:58:29
Postat av: julia

åh, så jävla bra.. merrrrr

Datum: 2011-05-15 - Tid: 18:22:59
Postat av: kingsmiley

jag bjuder på min kommentarer ;) 7 nu

Datum: 2011-05-15 - Tid: 20:36:49
Postat av: Louise [ Vardags blogg ]

vet nog vem, men fortsätt nu nu nu nu! :))

Datum: 2011-05-15 - Tid: 22:54:25
Blogg/Hemsida: http://louisesingchaiii.blogg.se/
Postat av: emmaa

meer! nu....nU.....NU!!!!!!!!!!!!!!!!

Datum: 2011-05-16 - Tid: 16:17:18
Postat av: Anonym





Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer unuuuuuuuuuuuuuu :)

Datum: 2011-05-17 - Tid: 17:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback