The brightest star - Del 43

Datum: 2011-08-13 - Tid: 00:00:16 | Kategori: The Brightest star
Previously on TBS :

Anth drog mig åt sidan hårt .

-Vad är det du håller på mig ? sa han argt .

-Precis som det ser ut . Han kommer bo här och du får gärna flytta ut om du vill , sa jag och slog bort hans arm .

-Vad tror du mormor kommer säga då ?

-Inte ett jävla skit , för detta är mitt hus och jag gör vad fan jag vill .

-Jag vet inte vad det är med dig , men jag kommer inte flytta ut bara så du vet !


-Gör inte det då ! sa jag och vände mig om .

-Gå inte ifrån mig när jag inte har pratat klart ! sa han och drog tillbaka mig .

-Släpp mig ! morrade jag argt .

-Annars vad ? sa han och tog ett hårdare tag om armen .

-Annars det här , sa jag och gav honom en hård örfil med min vänstra hand .

 

Anth släppte min arm snabbt och klampade ut ur huset . Jag hörde att trappstegen knakade till . Jag kollade upp och såg Cody där .

-Alltså , jag vill inte ställa till med problem . Detta kanske inte var ….

Jag avbröt honom genast .

-Tyst nu , om jag säger att du kan bo här så kan du det .

-Okej .

-Vad är det för dag nu igen ?

-Söndag , svarade han med ett flin .

-Känns som om jag börjar bli gammal .

-Haha , nejdå Coach !

-Är du hungrig ? frågade jag .

-Vi åt thaimat för knappt en timme sen , hur kan jag vara hungrig då ?

-Jag vet inte , du växer nu ? Man måste käka mycket för att bli stor och stark .

-Du låter gammal nu , Coach !

-Haha , okej ! Men säg till om du blir hungrig .

-Ja , det ska jag göra .

-Så har du inte något plugg eller ?

-Nepp ? Du då ?

-Sköt dig själv va ! Nej , jag har inget plugg på gång .

-Ska vi kolla på film ? frågade han med valpblicken .

-Visst , det kan vi väl göra . Sätt dig vid den stationära och ladda ner något , sa jag och pekade på datorn .

-Okej , chips och dip ?

-Det fixar jag , sa jag och gick ner till köket .

Jag tog fram gräddfilen och blandade det med pulvret . Sen fick det stå och kallna i kylskåpet . Och ungefär 30 minuter efter satt jag i soffan men både chips och dip . Cody hade bestämt sig för att ladda ner ”Bad teacher” . Cameron Diaz som huvudperson , inte illa . Vi skrattade igenom nästan hela filmen , speciellt när hon gav en unge sin behå .

 

När filmen var slut så hade Cody somnat på min axel och jag tog hans huvud och la det lätt ner på mina lår . Sedan klickade jag fram en ny film och började kolla . Efter att ha kollat igenom 2 dansfilmer så vaknade Cody äntligen .

-Varför väckte du inte mig ? frågade han sömnigt .

-För att du är söt när du sover , haha !

-Jasså , då kanske jag smyger in när du sover och kollar på dig !

-Du skulle bara våga ! sa jag och kittlade honom .

Han sprattlade som en fick medan han skrattade och skrek . Sedan kollade han på mig seriöst och närmade sig mina läppar...


Comments ? Kommer han kyssa henne elr inte ?

Kommentarer
Postat av: Louise [ vardags bogg ]

känner på mig att hon kommer vika undan men skriv nästa så får jag veta! :D

Datum: 2011-08-13 - Tid: 01:16:10
Blogg/Hemsida: http://louisesingchaiii.blogg.se/
Postat av: cecilia

meer!

Datum: 2011-08-13 - Tid: 02:18:56
Postat av: MALiNFOTO -

omgggggggggggggggggggggggggggg? eê

mer

Datum: 2011-08-13 - Tid: 11:08:38
Blogg/Hemsida: http://maliinfoto.blogg.se/
Postat av: julia

Nej , jag tror inte att han kysser henne, för då kommer Anth in i lägenheten igen ;) men meeeeeeeeerrrr!!!

Datum: 2011-08-14 - Tid: 12:11:30
Postat av: Pingvinen

Jag tror att dom kommer kyssas och så mitt allt så kommer Anth in och sen blir de ett jävla liv eller så bara vänder Anth <.< :p

Datum: 2011-09-01 - Tid: 19:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback