The brightest star - Del 8

Datum: 2011-04-26 - Tid: 22:08:54 | Kategori: The Brightest star
FLASHBACK:
Jag tog den och gick till mitt rum . Jag satte Ipoden i Ipod-högtalarna och satte på låten One in a million , Ne-yo's röst ekade i rummet . Istället för att bara packa så dans-packade jag . Alltså packa och dansa samtidigt . ”Baby , I can be your love but you just don't know , don't know . Baby , one thing is for certain , whatever you do it's working ” , sjöng jag och dansade med i takten .



Efter en liten stund låg alla böcker i en låda och alla skor i totalt 5 stora lådor . Om ni inte visste det så är jag ett total sneakers freak . Jag vet inte hur många par skor jag hade men jag kunde lugnt säga att det var över 50 par . Och nej , jag är inget rikemansbarn , jag fick jobba arslet av mig varje sommar för att kunna köpa mina älsklingar . Där har ni min sko historia .

 

Jag var utmattad , så jag satte mig vid datorn och kollade mina mejl . Min blick fastnade på ett mejl från twitter . @Justinbieber is now following you on twitter , hur stor var chansen att han följde mig och inte den tjejen som spammade hela min timeline. Den måste ha varit stor eftersom han nu följde mig . Well , jag var ju inget fan , så jag var inte så glad över det precis , men lite coolt var det ändå . Jag loggade in på twitter och twittrade : Haha , cool , @Justinbieber is following me , well sad story that i'm aint a fan . Jag stängde av datorn och iPoden , det var då jag började höra musik utanför fönstret. Jag sprang till fönstret och kollade ut , Ryan var i basketplanen med ett gäng , det såg ut som han var där med ett danscrew , eftersom dom dansade . Nej , dom dansade inte , dom battlade . Danscrewet hade vita maskar , jag kände igen dom maskarna , det var ju THE JABBAWOCKEEZ. Jag blev så förvånad att jag sprang ner och sa till mormor att jag skulle ut en stund , och drog på mig ett par Nike och gick ut .

 

Jag gick lugnt mot planen för att inte se för uppspelt ut . Jag satte mig på läktaren och kollade på när Ryan dansade , han var bra . Men jag var bättre , det var jag säker på . Han gjorde en back-flip och direkt efter en babyfreeze . Så snyggt det var . Sen ställde han sig upp och märkte att jag satt där och kollade . The Jabbawockeez kollade också på mig , wow vilken ära det måste vara att bli stirrad av ett riktigt stort crew .

-Heyy Ang ! ropade Ryan .

-Eh hey , sa jag och gick mot han .

-Vad gör du här , det är sent ? sa han .

-Jag hörde musik och såg The Jabbawockeez så jag var bara tvungen att springa ut . Ni är verkligen en stor inspiration för mig , sa jag och kollade på crewet .

-Haha , okey . Kan du några bra moves eller , sa en av dom .

-Jadå , sätt på en låt , I'm going to blow you guys away , sa jag och log .

-Okey , vilken som helst , hörde jag Ryan säga .

-Vilken som helst .

Han satte på en remix av Ushers låt More . Av alla låtar som finns i världen satte han på en låt som jag har haft på replay i en månad . Well done , för jag hade redan gjort en koreografi till denna låten . Jag hörde att det börja åska lite , regnet öste ner , Ryan kollade på mig ,jag gjorde en blick som sa att jag vill fortsätta , han nickade och la sin jacka över stereon .

 

Jag körde hela min koreografi och gjorde en backflip sist , inte ett enda fel gjorde jag .

-Woow , dammit , you killed it girl , hörde jag att nån ropade .

Jag kollade upp , en av killarna från Jabbawockeez som gick mot mig och lyfte handen och inväntade en high-five . Jag lyfte handen och mötte hans .

 


kommentera

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback