The brightest star - Del 5

Datum: 2011-04-26 - Tid: 18:06:12 | Kategori: The Brightest star
FLASHBACK :

-Haha , va ? Brukar du skratta åt saker du själv säger ? sa han .

-Ja , eller min bror brukar skratta med mig , eftersom vi har samma humor , men han är ju inte här nu .

-Jaha , det var han jag träffade innan va ?

-Ja , det var han .

-Okej .

-Men det börjar bli sent , jag måste gå nu , vi ses , sa jag och hämtade mina grejer och gick .

-Vi ses , ropade han efter mig och jag hörde att han sprang till sina vänner .

När jag kom hem frågade Anth om jag ville spela Black Ops med han , och jag svarade såklart ja . Så vi satt där i ungefär en timme och spelade . Till sist orkade jag inte mer och gick upp på mitt rum och loggade in på twitter . Jag hade tre nya followers , det var Ryan och hans två vänner . Jag log lite för mig själv . Jag följde dom tillbaka , och twittrade : It's crazy how I love basketball , gonna take a shower now , love ya'll . Sen gick jag och tog en dusch . Det var inte fören jag stod i duschen som jag märkte att jag var utmattad . Jag schamponerade huvudet och sköljde sedan av och gick ut ur duschen . Jag satte mig ner vid datorn med handduken runt kroppen . Jag hörde att det knackade, det var säkert Anth .

-Hey , Ang ! hörde jag att han ropade utifrån .

-Aa ?

-Kan jag komma in ?

-Kan du vä.. , sa jag för mer hann jag inte säga innan han öppnade dörren .

-Du , har du tagit min iPod ? frågade han .

-Ja , eller nej , jag har inte tagit den , jag fick låna den , det sa du .

-Okej , men jag behöver den nu , jag ska ta en jogging runda .

-Jaha okej , sa jag och gick fram till iPoden och gav den sedan till han .

-Tack , vill du ha käk från donken ? frågade han .

-Äh ja visst , jag tar det vanliga .

-Okej , vi ses sen då , sa han och stängde dörren efter sig .

-Ja , det gör vi , ropade jag efter han .

 

Jaha , vad ska jag göra nu då , efter en stund tänkande , återgick jag till att sitta vid datorn . Min timeline på twitter var spammad , en tjej hade spammat till Justin Bieber om att han skulle följa henne . Wow , ganska onödigt , jag twittrade snabbt : @Justin Bieber – Just wanted to see how big chance i got 2 get you 2 flw me . Och nej , jag är inget fan av han . Sedan stängde jag av datorn och gick till garderoben och drog på mig ett par boxers och en pösig T-shirt . Jag slängde mig i sängen och pustade ut . Jag stirrade upp i taket och fick en stilla blick . Till sist blev jag sömnig och slöt mina ögon .

 

Jag vaknade av att jag hörde Anth's röst skrika i mina öron .

-Hallå Ang , McDonald's käk , you like it don't you ! sa han och började kittla mig .

-Anth ! Sluta då , jag är inte ansvarig för ditt ansikte om du inte slutar .

-Okej då , men vakna , ska du inte äta eller . Det är nyttigt käk idag , sa han ironiskt .

-Haha , jätte .

 


 

kommenteraa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback