The brightest star - Del 28

Datum: 2011-04-27 - Tid: 22:46:20 | Kategori: The Brightest star
FLASHBACK:

-Anth , jag känner den , kan du gå av mig , jag pluggar faktiskt .

-Det var faktiskt länge sen vi gjorde något , sa han med sina puppy eyes .

-Det kanske tar längre tid om jag inte får plugga klart .

-Meh , okej då , sa han och la sig bredvid mig istället .








Jag tog en till klunk från kaffet och fortsatte plugga . Efter en stund hade jag pluggat klart och märkte att Anth sov . Jag gick ner för att laga något att äta . Jag tog ut spagetti och kokade den , sedan stekte jag köttbullar . När jag var klar , var det min tur att lägga mig på Anth .

-Hallå , vakna sömntuta , vi ska äta ! sa jag .

Han öppnade ögonen sakta , och gäspade .

-Hey , sa han och kramade om mig .

-Hej på dig med , äta nu ! sa jag och ställde mig upp .

-Okej okej , vad blir det ? frågade han .

-Det får du se , sa jag och puttade ner honom .

Vi satte oss vid bordet och började äta , Anth bara åt som han aldrig hade ätit förut . Jag var glad över att han gillade det för han brukade inte gilla när jag lagade mat .

-Va det gott ? frågade jag efter han hade tagit den sista tuggan av maten .

-Har aldrig ätit något bättre ! sa han .

-Hehe okej , sa jag och la in tallrikarna i diskmaskinen .

-Vad ska vi göra nu då ? frågade han .

-Kolla på film ?

-Vi båda vet ju hur det gick förra gången .

-Jag hade faktiskt sett den filmen innan så det var tråkigt , men vi kan kolla på tv istället .

-Ja , CSI går väl nu .

-Jag tror det , sa jag och zappade genom kanalerna .

Anth satte sig i soffa och la huvudet på mina ben . Vi satt där till CSI var slut .

-Vad ska vi göra nu då ? sa han flörtigt .

-Vi kan börja med det här , sa jag och böjde mig ner och kysste honom .

Vi hamnade tillsist i en konstig ställning där jag praktiskt taget låg på honom . Vi kysstes passionerat och hans hand gled innanför min tröja och smekte mitt bröst . Jag stönade lätt till och såg att han gillade det . Jag runkade av honom och han sprutade över mig . Han började smeka min klitoris . Han var riktigt upphetsad och så var jag .

-Vill du ? frågade han .

-Ja , jag vill ha dig här och nu , viskade jag i hans öra

Han tog tag i en kondom och satte på sig den , han trängde sig in i mig och jag stönade högt . Det kändes som våra kroppar förvandlades till en . Han kysste mig passionerat och juckade lätt . Efter en stund stod vi i duschen båda två , helt utmattade .

 

När vi var klara lade vi oss i sängen , jag hörde hans tunga andetag och såg att han hade somnat . Efter en stund somnade jag också . Nästa morgon vaknade jag när alarmet gick . Jag klädde på mig och borstade tänderna , Anth hade inte vaknat än , jag gick ner och satte på kaffet .

 

När jag hade druckit klart kaffet så hade Anth inte vaknat än . Jag bestämde mig för att inte väcka honom .

 



3 kommenterer för nästa <3

Kommentarer
Postat av: bjonddinaa

Meeer :DD

Datum: 2011-04-27 - Tid: 23:54:09
Blogg/Hemsida: http://bjonddinaa.devote.se
Postat av: cecilia

<3

Datum: 2011-04-28 - Tid: 01:48:15
Blogg/Hemsida: http://ceciliabc.devote.se
Postat av: Anonym

meeeer

Datum: 2011-04-28 - Tid: 12:32:45
Postat av: julia

Ey, mer :o vill inte sluta läsa!!! :o

Datum: 2011-04-28 - Tid: 19:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback