The brightest star - Del 27

Datum: 2011-04-27 - Tid: 22:42:01 | Kategori: The Brightest star
FLASHBACK:
-Har någon sett Cody ? frågade jag .

-Han är säkert ute och röker , sa Andrew .

-Ni kan börja med att köra idioten 5 gånger . Vet alla vad idioten är ? frågade jag .

Alla nickade .

-Efter ni har gjort det så fortsätter ni dribbla tills ni kan göra det med ögonen stängda , sa jag och log .

Jag nickade mot Anth och sa att jag skulle ut och leta efter Cody . Jag hittade Cody bakom idrottshallen , han var nära att tända en ny cigarett men jag rykte den ur hans hand .

-Vad i helvete är det du gör ? sa jag surt

-Ser du inte det , sa han och flinade .

-In och byt om nu !

-Annars vad , sa han och tryckte upp mig på väggen .

Hans ansikte var en halv centimeter från mitt .

-Annars kommer jag snacka med rektorn och dina föräldrar .

-Du kan snacka med rektorn , men du kan inte snacka med mina föräldrar om du inte har tänkt och flyga till himlen .

-Va ?

-Dom dog när jag var liten , sa han och blickade ner .

Jag fick den där känslan av skuldkänslor , jag visste hur det kändes att förlora någon . Mina armar omfamnade han .

-Jag beklagar , viskade jag i hans öra .

-Det var länge sen nu , det är inget att beklaga över , sa Cody och gick mot idrotthallen .

Jag följde efter han och såg att han gick in i omklädningsrummet . 5 minuter senare kom han ut , och jag gav han instruktioner till vad han skulle göra . Dom 30 sista minuterna delade jag in dom i lag och började matchen .

 

Efter 25 minuter avslutade jag matchen och sa att dom kunde gå och duscha . Cody gick fram till mig .

-Tack för idag , sa han och gick in i omklädningsrummet .

 

Anth gick fram till mig och frågade om jag var redo att åka hem , jag nickade bara och gick ut till bilen . När vi kom hem lade jag mig i sängen utmattad och började med att plugga matte . Anth kom in med en kopp kaffe till mig .

-Tack , sa jag och tog emot den .

-No problems , är det svårt eller , sa han och nickade mot matteboken .

-Nej inte så , det var bara att jag hjälpte B och Ryan på matte lektionen så jag hann inte göra något själv .

-Jaha , okej .

Jag drack en klunk från kaffet och la koppen på byrålådan . Anth la sig på mig .

-Hey Anth , du är tung , sa jag .

-Jag är biff annars , sa han och skrattade .

Jag kände bulan innanför hans byxor mot min rumpa .

-Anth , jag känner den , kan du gå av mig , jag pluggar faktiskt .

-Det var faktiskt länge sen vi gjorde något , sa han med sina puppy eyes .

-Det kanske tar längre tid om jag inte får plugga klart .

-Meh , okej då , sa han och la sig bredvid mig istället .


kommentera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback