The brightest star - Del 26

Datum: 2011-04-27 - Tid: 22:36:26 | Kategori: The Brightest star
FLASHBACK:

-Fortfarande sur ? sa han och flinade .

-Vad e de med dig ? sa jag irriterat .

-Det var ju inte jag som började att krama killar och låsa in sig i badrummet med någon du sa att du kände .

-DET VAR INTE JAG SOM KYSSTE JAQULINE HELLER !


-Nej , det var jag .

-Du är en riktig idiot just nu Anth .

-Jag vet , sa han och kom närmare mig .

Han la armarna omkring mig . Jag slog undan dom .

-Det kommer krävas så mycket mer än bara en kram , sa jag och gick upp .

Jag la mig i sängen och somnade . Nästa dag väckte Beautiful mig och vi stod och funderade på vad vi skulle ha för kläder på oss . Tillslut valde jag en magtee som var designat av Kandee och ett par jeansshorts , och B valde ett linne av Kandee och ett par andra jeansshorts . Jag borstade tänderna snabbt och gick ner för att sätta på kaffet . Jag tog ut flingorna åt mig och B , och vi satt och åt i tystnat eftersom Anth satt mittemot oss .

 

Jag åt upp dom sista flingorna och la undan skålen och bad Beautiful att gå ut till bilen i förväg . Jag satte mig vid bordet igen och kollade seriöst på Anth .

-Om det ska fortsätta såhär kanske det är bäst att du flyttar till mormor igen , sa jag .

-Jag visste inte vad jag skulle göra Angel , asså du fattar inte hur det är att se sin flickvän krama någon annan .

-Och hur trodde du att det kändes för mig när du kysste Jaquline IGEN ?! sa jag med tårarna rinnandes .

-Förlåt , sa han och kramade mig . Förlåt förlåt förlåt

-Jag är så jävla trött på dina förlåt , jag älskar dig för mycket men det känns som om jag inte kan lite på dig mer , du var en äkta idiot igår .

-Du kan lita på mig , jag lovar , du vet att jag älskar dig .

-Vet jag verkligen det , eller är det bara du som säger det ?!

-Vad skulle jag tjäna utav att bara säga det , du vet själv att jag älskar dig .

-Jag vet , jag vet att du gör det , men det gör fortfarande ont , du behövde inte kyssa henne , sa jag och kramade om honom hårdare .

-Förlåt , det var inte meningen , sa han och kysste mig .

-Detta är sista chansen , och jag hoppas som fan att du inte sviker mig , sa jag och kysste honom länge men avbröts av Beautiful som tutade med bilen .

-Ska jag köra dig ? frågade han .

-Ja , det kan du , jag har träning idag igen , skjutsar du mig dit ?

-Ja , det kan jag . Jag fick jobbet förresten , dom ringde när jag skulle köpa drickan , sa han och log .

-Omg , grattis , när börjar du då ?

-Imorgon , klockan 8 .

-Jaha okej , men du får skjutsa mig nu om du inte vill att jag och B kommer försent .

 

Vi gick ut till bilen och Beautiful kollade konstigt på mig . Jag mimade att jag skulle förklara sen . Hon nickade och Anth startade bilen och efter en stund släppte han av oss vid skolan .

-Vad hände ? frågade Beautiful ivrigt .

-Typ inget , vi redde typ ut allt och sånt .

-Jaha okej .

 

Hela skoldagen gick snabbt , och rätt som det var stod jag i idrottshallen i West Orange High School . Jag ropade upp alla namn , det var bara Cody som fattades .

-Har någon sett Cody ? frågade jag .

-Han är säkert ute och röker , sa Andrew .

-Ni kan börja med att köra idioten 5 gånger . Vet alla vad idioten är ? frågade jag .

Alla nickade .

-Efter ni har gjort det så fortsätter ni dribbla tills ni kan göra det med ögonen stängda , sa jag och log .


kommentera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback