The brightest star - Del 25

Datum: 2011-04-27 - Tid: 22:30:23 | Kategori: The Brightest star
FLASHBACK :

Jag såg att Beautiful började ställa in drickorna i kylskåpet så att dom skulle bli kalla . Vid 6 tiden kom alla och det var fullt ös , musiken dunkade och det var skit kul . Ryan drog in mig i badrummet och låste .



-Vad gör du ? frågade jag .

-Du vet inte hur mycket jag vill ha dig just nu .

-Öhh , du vet inte hur mycket jag inte vill ha dig nu , sa jag och försökte komma ut .

-Vem har sagt att du ska gå ut ?

-Ähm Ryan låt mig gå innan jag blir sur .

-Give me a kiss !

-Nej , men jag kan ge dig den här , sa jag och gav honom en bitchslap .

Jag låste upp och gick direkt till Anth . Jag kramade om honom och när jag släppte såg jag hur förvånad han var .

-Vad har hänt ? frågade han .

-Inget , sa jag kort .

-Jo , det måste ju ha hänt något , du skulle aldrig gå fram och krama mig såhär offentligt . Säg nu vad som har hänt .

Jag berättade för han vad som har hänt och betraktade hans ansikte som förvandlades från glad till riktigt arg och irriterad min .

-Du sa ju att du kände han , sa han nonchalant .

-Det där var riktigt lågt Anth , fan vad lågt av dig , sa jag och sprang upp på mitt rum .

Strax efter öppnade någon dörren , jag kollade upp och såg George .

-Hey girl ! Vad är det ? sa han .

-Inget , allt är så jobbigt just nu .

-Jaha , du vet att du kan snacka med mig om allt .

-Mm , jag vet , sa jag och gav honom en kram .

Jag såg att någon kollade bakifrån och när jag blickade upp så såg jag att det var Anth . Han hade en irriterad min på ansiktet och gick genast ut ur rummet . Jag släppte kramen och lämnade George ensam i rummet . Jag letade efter Anth men han var som spårlöst försvunnen , jag fann han i köket med Jaquline , dom stod inte bara där utan dom kysstes med . Jag kände tårarna rinna , jag fick panik och letade snabbt efter Beautiful och kramade om henne .

-Han gjorde det ! Han svek mig , sa jag .

-Va , ofta ! Fan vad lågt .

-Mm .

-Men baby , tänk inte på det nu , det är fest , sa hon och började dansa .

Jag försökte att inte tänka på det och det funkade efter ett tag , jag dansade och hade kul . Jag hade inte sett till Anth på länge men ville inte bry mig om han . Några timmar efter när alla gick hem så stannade Beautiful och George för att hjälpa mig städa . Efter vi hade städat klart gick George hem , men Beautiful stannade för hon ville sova över i mitt nya hus . Anth gick förbi mig som om jag var luft , jag brydde mig inte så mycket . När B och jag hade bytt om och borstat tänderna satte vi oss i sängen och hade tjejsnack .

-Hur ska jag göra nu då ? frågade jag .

-Menar du det om Anth , asså inte för att var elak men bry dig inte om honom , tänk vad han har gjort mot dig , han kysste henne . Han svek dig TVÅ gånger inte en . You know what I mean girly , sa hon .

-Jo , jag vet , men han bor i samma hus som mig .

-You got a problem there .

-Jag vet , men vad gör vi när jag har ett problem ??????? You know the answer .

-Kollar på One tree hill ?!

-Såklart , det var längesen .

När vi hade kollat klart på en säsong så gick vi och la oss . Jag kunde inte sova med B låg och snarkade som en gris , så jag gick ner för att dricka ett glas vatten och såg Anth stå nere vid köket med en öl burk i handen , jag ignorerade han och drack vatten .

-Fortfarande sur ? sa han och flinade .

-Vad e de med dig ? sa jag irriterat .

-Det var ju inte jag som började att krama killar och låsa in sig i badrummet med någon du sa att du kände .

-DET VAR INTE JAG SOM KYSSTE JAQULINE HELLER !




kommentera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback