The brightest star - Del 24

Datum: 2011-04-27 - Tid: 22:21:13 | Kategori: The Brightest star
FLASHBACK :

-Du fixar drickan ! sa jag snabbt .

-Nehe , vem annars skulle göra det ?

-Jag vet inte , men bjud du in 10 så bjuder jag in 20 .

-30 pers i denna lägenheten , är det verkligen en bra idé ?

-Jag bjuder 10 och du 10 då .

-Ja , det låter bättre .

Jag smsade Beautiful och sa att det skulle bli fest , klockan var runt 3 så dom borde ha slutat vid denna tiden . Sedan smsade jag Ryan för att vara snäll och några andra . Jag tänkte fråga vem Anth hade bjudit men jag orkade inte . Anth kom in och sa att han skulle hämta drickan . Efter 30 minuter kom han hem med drickan och JAQULINE . Jag drog in honom i rummet surt .

-Vad fan är det du gör ? sa jag argt .

-Vadå , du sa att jag fick bjuda 10 pers , hon var en av dom .

-Nu får du fan ge dig , sa jag och hörde att någon öppnade ytterdörren och stängde den .

Jag gick ut och kollade vem det var , och såg att det var Beautiful .

-Hey baby ! sa jag och gav henne en kram .

-Hey !

-Jag måste snacka med dig nu , sa jag och drog upp henne på mitt rum .

-Vad är det ? frågade hon efter vi hade kommit upp .

-Varje ord som kommer ut ur min mun nu kommer inte lämna detta rummet okej ?!

-Ja , såklart !

-Även om vi skulle bli ovänner ?

-Ja .

-Jag är ihop med Anth .

-WHAT THE FUCK !???

-Tyst , sa jag och la handen över hennes mun .

-Det finns över 8 billioner människor i världen , du valde precis din bror ?

-B , jag valde inte han , det bara blev så . Du ska höra dramat nu .

-Du vet hon tjejen som står där nere , hon kysste Anth en timma efter hon hade träffat honom , och hon är en utbytesstudent och bor hemma hos oss .

-Omg , vilken bitch ! Men vet hon om att du är typ ihop med din bror ?

-B , jag är inte TYP ihop med han , jag ÄR ihop med han och NEJ hon vet inte om det .

-Sorry men jag har inte vant mig vid att du är ihop med din BROR .

-Nej , inte jag heller , att jag är ihop med Anth då , jag är typ orolig att det kommer hända nått ikväll .

-Du måste ju lita på honom !

-Yeah , det gick ju bra förra gången , alltså B , såklart jag litar på honom , den jag inte litar på är henne .

*PLINGPLONG*

-Det är nog George och dom , sa jag och gick ut ur rummet med B släpandes bakom mig .

Det visade sig att det var Ryan , jag gav honom en kram , några sekunder efter var det jag som blev indragen av Anth i ett rum .

-Du tycker det är fel med Jaquline här och du tar hit honom ? Du känner inte ens han !

-Han går i min klass , jag känner honom mer än vad du känner Jaquline . Och vet du vad , jag är sur på dig ! sa jag och gick ut .

Jag såg att Beautiful började ställa in drickorna i kylskåpet så att dom skulle bli kalla . Vid 6 tiden kom alla och det var fullt ös , musiken dunkade och det var skit kul . Ryan drog in mig i badrummet och låste .


kommentera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback