The brightest star - Del 22

Datum: 2011-04-27 - Tid: 22:06:14 | Kategori: The Brightest star
FLASHBACK :

När jag öppnade dörren stängde Anth den igen och tryckte mig upp i dörren och kysste mig länge .

När han väl släppte drog jag efter andan .

-Det är så jag känner för dig , och bara dig , sa han .

Jag kysste honom och drog ut honom till bilen .



Två timmar senare kändes det som att vi hade köpt hela affären . När vi kom hem började Anth laga mat medan jag tog en dusch , sedan bytte vi så att jag lagade klart maten medan han duschade . Vi käkade upp och satte oss vid datorn för att kolla på en film .

-Vad vill du se för något ? frågade jag .

-Step up 3D .

-Key , jag laddar ner den nu , kan inte du göra popcorn så länge ?

-Jo , hjälp mig ?

-Popcorn Anth ? Inte en rymdraket , hur svårt kan det vara ?

-Men ändåååå ! sa han gnälligt .

-Jaja , sa jag och gick ner med han .

När vi kom upp igen hade vi en skål popcorn , en skål chips och en 2 två liters cola .

-Kolla den har laddat klart , sa jag och satte på filmen .

Anth la armen över mig och höll om mig . Jag somnade efter en stund och vaknade av att Anth bar upp mig .

-Hey baby , ledsen att störa dig , du sov så sött att jag inte vill väcka dig .

-Då kan vi fortsätta sova nu då , sa jag och kurade ihop mig i hans famn .

-Ja , du tyckte väl filmen var uttråkande .

-Nej , men jag har sett den så många gånger .

-Jaha , varför gick du med på att se den då ?

-För att du ville se den , sa jag och kysste han .

-Jag vill inte sova , kan vi inte göra något , sa han och kollade flörtigt på mig .

-Nepp , vi kan inte göra något , inte idag .

-Nehe , sa han besviket .

-Eller ska vi ut och spela basket ? sa jag och hoppade upp ur sängen .

-Basket ?! Nu !? sa han förvånat .

-Ja !

-Är du inte trött efter igår eller ?

-Nepp , man blir aldrig trött på basket .

-Du kan gå , jag orkar inte .

-Nej , men då orkar jag inte heller , sa jag och la mig på han .

-Nehe , orkar du något annat då ? frågade han flörtigt .

Det var då jag märkte det , hur konstigt det kändes att ligga på sin bror . Jag brukade inte känna såhär egentligen , men det kändes så konstigt . Jag fick en obehaglig känsla och sprang mot toan och spydde . Jag hörde Anth's steg .

-Vad är det ? frågade han oroligt .

-Inget , sa jag kort .

-Du fick en obehaglig känsla ellerhur ? Du spyr bara när du får en obehaglig känsla .

Jag torkade mig om munnen .

-Jag fick en obehaglig känsla om oss .

-Vill du inte att det ska vara vi mer ? frågade han nervöst .

-Jo , men asså , fattar du inte , sex och sånt . Det kommer ju kännas konstigt efteråt .

-Lyssna Angel , jag älskar dig . Men det känns som om jag känner mer för dig än vad du känner för mig , du fattar inte hur det är att inte bli behövd lika mycket som man behöver den personen man älskar . Det spelar ingen roll för mig om du är min syster eller vän , kärlek borde inte ha några gränser , sa han och blev tårögd .

-Du sa att du skulle skippa snacket om att jag inte kände likadant för dig som du kände för mig , vad fan är det du snackar om nu då ? Jag fick EN obehaglig känsla , och jag tycker faktiskt att jag har rätt till det .


kommentera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback