The brightest star - Del 21

Datum: 2011-04-27 - Tid: 21:50:46 | Kategori: The Brightest star
FLASHBACK:

Han såg förvirrad ut , jag kände att han kom närmare och inom några sekunder hade han gett mig en snabb kyss . Jag stod som förstenad .

-Varför gjorde du så för ? fråga jag irriterat .

-För jag vill att du ska veta hur mycket du verkligen betyder för mig .

-Jag känner dig knappt Ryan , och dessutom gillar Beautiful dig , så jag skulle aldrig kunna göra det mot henne .


-Jag vet hur du har kollat på mig , du kan inte dölja vad du känner , sa han .

-Jag har en annan , Ryan , sa jag och gick in i bild salen .

-Vem är det då ? viskade han i mitt öra när vi hade suttit oss på våra platser .

-Ingen du känner , sa jag .

-Okej , sa han besviket .

 

När lektionen var slut så gick jag och Beautiful och åt lunch vid cafét vi hade varit i på morgonen . Vi åt baguetter och gick runt i stan lite . Resten av dagen gick snabbt och Anth hade smsat mig att han skulle komma och hämta mig . Efter en stund väntan såg jag bilen och hoppade in i den .

-Ska vi åka hem eller ? frågade han .

-Ja , jag är jätte trött , ta mig hem , sa jag och suckade .

-Okej , varför är du så trött då ?

-Det hände en sak i skolan , du får lova att inte bli sur på mig .

-Vad är det ? sa han och kollade seriöst på mig .

-Kolla på vägen ! Jag ska berätta . Asså i skolan idag så kysste Ryan mig och sa teoretiskt sätt att han gillade mig . Men..

-KYSSTE HAN DIG !!??

-Men låt mig prata klart då , jag sa att jag hade känslor för någon annan .

-Vem ??!

-Men ditt trögo , DU såklart .

-Aha , oj .

Han körde upp på uppfarten och vi klev ut ur bilen . När vi kom in så såg jag att det fanns massor av flyttboxar därinne .

-Vad har du gjort medan jag var borta ?

-Jag flyttade hit mina saker och har installerat in internet och din stationära dator .

-Har du ?! Coolt , sa jag och och gav han en lätt kyss .

Jag satte mig vid datorn och loggade in på twitter . Jag twittrade : ”Got my internet rollin' this is frikkin awesome !” Jag kollade msn snabbt och såg att Ryan hade addat mig , det var ingen intressant inne så jag loggade ut och lade mig i sängen där Anth låg och små snarkade .

 

Jag bestämde mig för att gå ner och laga nånting att äta . Men när jag väl kom ner hittade jag ingenting , det var då jag kom på att jag inte hade varit ute och köpt mat . Jag sprang upp och la mig på Anth så att han skulle vakna .

-Uh , vad gör du , sa han och omfamnade mig .

-Vi ska ut och köpa mat , det finns ingenting hemma förutom kaffet du tog med .

-Jaha , nu ? När jag sover så sött ? sa han och med en valpmin.

-Haha , du , sött ?! Det passar inte ens ihop .

-Nehe , sa han surt .

-Jag skoja bara ! Ska vi åka eller ?

-Jepp , vi behöver köpa mycket !

-Jaja , ska vi hälsa på mormor sen ?

-Nej , vi behöver väl inte hälsa på henne varje dag , sa jag surt .

-Ja , okej , jag frågade bara , du behöver inte låta så sur , sa han och gav mig en kyss .

-Nej , men den enda anledningen du vill dit nu , är för att Jaquline är där va ?

-NEJ !? Jag har inga känslor för henne , jag känner henne knappt .

-Så du skulle ha känslor för henne om du kände henne ! skrek jag och gick snabbt ut ur rummet .

Han sprang efter mig .

-Kan du sluta vara så sur hela tiden ?! sa han .

-Ja , om du kan sluta GÖRA mig sur .

-Ska vi gå handla eller ?

-Jag kan göra det själv , sa jag medan jag tog på mig mina skor .

När jag öppnade dörren stängde Anth den igen och tryckte mig upp i dörren och kysste mig länge .

När han väl släppte drog jag efter andan .

-Det är så jag känner för dig , och bara dig , sa han .

Jag kysste honom och drog ut honom till bilen .


kommentera


Kommentarer
Postat av: samii

Heey tycker att den blogg är sjukt fin :)

har precis startat med en novell blogg och undrar om du kan göra design till mig? skulle bli fett glad.

Datum: 2011-04-27 - Tid: 22:18:15
Blogg/Hemsida: http://bieberlover.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback