The brightest star - Del 19

Datum: 2011-04-27 - Tid: 21:22:50 | Kategori: The Brightest star
FLASHBACK:

Anth öppnade dörren och bad Jaquline att åka hem med bilen . Han stängde dörren efter några minuter och gick fram till mig . Han kollade sorgset på mig , den där minen jag inte kunde motstå . Jag drog ner han på sängen och låg över honom . Jag bestämde mig för att fråga massa onödiga och konstiga frågor .


-Varför gjorde du det ? frågade jag.

-Jag gjorde inte det , hon gjorde det .

-Varför reagerade du inte när jag gick ?

-För att hon inte skulle misstänka något .

-Varför älskar du inte mig ?

-Jag tycker jag älskar dig mest i hela världen , sa han och kysste mig .

-Oh nej , så lätt får du inte tillbaka mig , sa jag efter jag hade dragit mig ur kyssen .

-Nehe , vad ska jag göra då ? frågade han .

-Lista ut det du , sa jag och gick inte till badrummet och började borsta tänderna .

Jag såg i spegeln att han låg och kollade upp i taket som jag brukade göra . När jag hade bytt om , la jag mig i sängen med hörlurarna i öronen , och med stängde ögon . Anth låg fortfarande kvar , det kände jag . Efter en stund kände jag ett par läppar mot mina , jag öppnade ögonen och mötte Anths ögon . Jag orkade inte låtsas vara sur mer , så jag besvarade kyssen och kände att han bokstavligt nästan låg på mig . Han rörde sin han upp för mitt lår och smekte mig därnere , jag stönade till och såg att han log . Jag drog av min tröja och han drog av sig sin , vi började kyssas passionerat och han knäppte upp min behå . Jag tvekade lite men lät han ta av den , men för att det inte skull bli pinsamt så distraherade jag han genom att smeka honom därnere . Jag runkade han snabbt och efter en stund kom han , jag hörde hans tunga andetag och började smeka mina bröst . Jag stoppade genom att snabbt ta på mig bh:n igen . Jag såg att han var lite besviken .

-Ska du sova här ikväll ? frågade jag .

-Om jag ska sova här varje dag , är det inte bäst att jag flyttar in då ?

-Du behöver inte sova här om du inte vill , sa jag surt .

-Jo , jag vill . Jag vill sova här hela tiden , det är därför jag vill flytta in , sa han och kramade mig .

-Men övertala mormor då , sa jag .

-Jag har redan gjort det , jag gjorde det innan jag gick . Hon tyckte att det var en bra idé så att du inte blev ensam .

-Aha okej , det gick ju lätt , sa jag och kysste han .

Efter ett tag somnade vi .

 

Nästa morgon när jag vaknade hade Anth redan vaknat , jag kände kaffe lukten i hela huset och var riktigt sugen . Jag klädde på mig och borstade tänderna snabbt . Jag kollade snabbt på schemat och packade ner matte och franska böcker , dom andra lektionerna var bara bild och syslöjd . När jag hade kommit ner så satt Anth vid bordet och drack kaffe , han hade hällt ut en kopp till mig och jag började dricka ur den . Han böjde sig över bordet .

-Godmorgon , sa han och kysste mig .

-Väldigt god morgon .

-Skolan snart va ?

-Japp , vad ska du göra idag då ?

-Vet inte , ut och gå på lite jobb intervjuer .

-Jaha , fotografering eller ?

 


kommentarer

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback