The brightest star - Del 15

Datum: 2011-04-27 - Tid: 20:30:28 | Kategori: The Brightest star
FLASHBACK :
Vi gick in på Starbucks , och köpte en mellan kaffe och en chokladmuffin , Anth köpte en chailatte och en kanelbulle . Vi tog med oss det till bilen och jag var förvånad över att Anth åt och körde samtidigt . Efter en stund stannade han framför min skola , jag hade ätit upp min muffin och böjde mig över och kysste Anth .

-Vi ses sen , hämta mig 12:20 , sa jag och gick ut ur bilen .

-Aa , ses sen .



Jag mötte Beautiful vid porten och kramade om henne .

-Hey girly , I missed ya , sa jag till henne .

-Jag saknade dig skit mycket också .

-Hur var det i Hawaii ? sa jag medan jag öppnade porten och gick in med henne .

-Skit grymt , träffade snygga killar , vad tycker du om min solbränna , sa hon och visade sin linje .

-Haha , dammit , vad brun du är .

-Träffa du någon snygg kille då ? frågade hon ivrigt .

-Nej , sa jag och kollade bort , vad skulle jag säga liksom , att jag blev ihop med min bror , hon skulle flippat .

-Jaha okej , sa hon besviket .

-Kom lektionen börjar , sa jag och tog en sista klunk av kaffet och slängde den .

 

Klassrummet var som det brukade vara , jag satte mig bredvid Beautiful på mitten raden . Mr.Jackson kom in bara några minuter efter och började inleda klassen .

-Innan vi börjar engelskan idag så vill jag säga att vi har fått en ny i klassen . Du kan komma in Ryan , sa Mr Jackson och kollade mot dörren . Jag och hela klassen riktade våra ögon mot dörren och jag hoppades att det inte var den Ryan jag kände . Men in klev Ryan och det första han la märkte till var mig , han log mot mig .

-Yo girl , varför ler han mot dig ? viskade Beautiful .

-Känner han typ lite , viskade jag tillbaka .

-Du sa att du inte träffa någon snygg kille , om inte han här är snygg så har du ingen känsla för smak länge , viskade hon irriterat .

-Jo , det har jag . Men asså jag känner inte han så bra , dessutom är han inte så snygg .

-Angel och Beautiful kan ni sluta viska där bak , hörde vi Mr Jackson röst säga .

-Ja , sa vi och kollade ner samtidigt .

-Som sagt , detta är Ryan Palmer och han kommer börja i denna klassen , jag hoppas att ni tar väl hand om han . Vill du säga något till klassen ? sa Mr Jackson till Ryan .

-Ähm nej , tror inte det , sa han nonchalant .

-Då kan du sätta dig bredvid … Angel , sa han och pekade på den tomma platsen bredvid mig .

Fan , av alla platser så var han tvungen och ta den jämte mig , jag kollade lite på Beautiful och hon såg mest glad ut . Han satte sig på platsen jämte mig och log mot mig .

-Ähm hey Angel , sa han .

-Hey , sa jag tyst .

-Har inte sett dig på några dagar nu , vart har du varit ? frågade han .

-Jag har flyttat till en egen lägenhet för vi ska ha en utbytesstudent . Hon eller han kommer väl idag på eftermiddagen .

-Okej , vart bor du då ?

-Maithland street 7 , svarade jag .

-Jaha , vill du vara idag då? frågade han nyfiket .

Jag kollade lite på Beautiful med hon såg ut som om hon var uppslukad av engelska lektionen , vad var det med henne ? Hon gillade inte ens engelska . Jag vände mig tillbaka till Ryan .

-Ähm nej , jag är upptagen idag , men Beautiful kan nog vara med dig , visst ? Sa jag och petade lite på henne med armbågen .

-Ähm va ? sa hon .

-Jo , jag är ju upptagen idag , så du kan väl vara med Ryan , sa jag och gjorde en meningsfull blick mot henne .

-Ja , det kan jag väl , sa hon och log mot Ryan .

 

Efter en stund så hade Mr. Jacksom avslutat lektionen . Beautiful och jag gick och hämtade våra idrottskläder och gick mot idrottshallen . Vi mötte Mr. Brown , vår idrottslärare . Jag frågade vad vi skulle ha , och han sa att jag fick hålla i lektionen om jag ville för det skulle bli basket . Men jag tackade nej , och gick in i omklädningsrummet med Beautiful .

-Tack för det är med Ryan , sa Beautiful .

-Äh , you're my girly .

-And you're mine , just det , jag köpte detta till dig , sa hon och tog fram ett armband och gav det till mig.

 


 

kommentera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback