The brightest star - Del 11

Datum: 2011-04-27 - Tid: 17:07:54 | Kategori: The Brightest star
FLASHBACK :

Den visade 06:54 , det suger verkligen att vara en morgon människa , men ibland är det ganska bra för det är inte svårt att vakna till skolan varje morgon . Om två dagar började skolan igen , sommarlovet hade gått snabbt , snart började mitt sista år i gymnasiet .


Jag gick sakta hem , jag tog av mig skorna och gick upp till Anth's rum . Jag öppnade och såg att han fortfarande sov . Jag la mig bredvid han och la min armar runt han . Han var varm , jag höll om lite hårdare och somnade till slut .

Jag vaknade av att Anth rörde sig lätt , och jag kände att han la armarna om mig , jag log och öppnade ögonen . Jag mötte hans , han log också och kollade på mig .

-Frukost ? frågade jag .

-Nej , inte nu , sa han och höll om mig så att jag inte kunde röra mig .

-Haha , okej .

-Jag älskar dig , viskade han tyst i mitt öra .

-Love you 2 , sa jag .

Jag kände att hans hand röra sig sakta ner för min mage och in innanför trosorna . Han smekte mig därnere och jag stönade lätt till . Jag fick en ögonkontakt med mig och gjorde en blick som visade att jag inte var säker .

-Vill du inte ? frågade han tyst och kollade på mig .

-Inte ha sex , inte idag i alla fall , sa jag och retade han genom att smeka honom utan på byxorna .

-Jag vill ha dig , sa han och kollade in i mina ögon seriöst .

-Jag vill ha dig också , men du vet att mormor kan komma inrusande när som helst .

-Kan jag inte flytta in med dig ? frågade han .

-Jag vet inte , tycker du verkligen att det är en bra idé ?

-Varför skulle det inte vara det , sa han och satte sig upp .

-Jag vet inte , vi får se , sa jag och ställde mig upp .

-Du känner inte likadant som mig eller hur , du vill inte ha mig .

-Jo , men vi har väl inte bråttom med något ? Du snabbar på hela tiden .

-Det var bara för jag trodde att du kände likadant för mig , sa han och kolla ner på marken .

-Såklart jag känner likadant , det fattar du väl själv annars skulle jag ju inte sova med dig . Det var riktigt dumt sagt Anth , du fattar väl själv att jag känner likadant , sa jag och gick ut ur rummet .

 

Fan , vad idiotisk han var . Såklart jag hade känslor för han . Jag gick ner och tog ut flingpaketet . Jag hörde att någon öppnade och stängde dörren , antagligen mormor .

-Godmorgon Angel , sa mormor .

Dålig morgon annars ,” tänkte jag .

-God morgon , sa jag kort .

-Värst vad du var på dåligt humör , sa mormor förvånat .

-Nej , det är jag inte . Men mormor kan jag flytta in i det nya huset idag istället för imorgon , jag vill vänja mig vid huset typ , sa jag medan jag hade Anth i tankarna .

-Jo , det kan du väl , ska jag ringa flyttgubbarna nu ?

-Ja , tack .

-Ska vi hjälpa dig packa upp dina saker ? frågade mormor .

-Nej , det behövs nog inte .

-Okej .

Mormor gick ut med telefonen i handen . Direkt efter kom morfar ut ur rummet .

-Godmorgon Angel , sa han med ett leende .

-Godmorgon morfar .

-Kan du sätta på kaffet och sen hämta tidningen ?

-Ja , det kan jag .

Morfar gick återigen in i rummet , antagligen för att byta om . Jag satte på kaffet och gick ut och hämtade tidningen . När jag väl var ute vid brevlådan mötte jag Ryan , han var alldeles svettig . Han hälsade och sa att han var ute och joggade , jag skrattade till och sa att jag var tvungen och gå in , och gick in . Jag la tidningen på bordet och satte mig med en skål flingor vid bordet . Morfar kom ut igen , ganska välklädd var han .

-Ska du någonstans ? frågade jag .

-Japp , jag ska träffa mina gamla klasskamrater idag .

-Jaha okej , sa jag medan jag tänkte på hur dom fortfarande var vid liv .


kommentera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback