I ANSWER

Datum: 2011-04-30 - Tid: 10:35:39 | Kategori: Allmänt

inlägget är från - http://myfirstlovenovell.bloggo.nu/

SVAR : Egentligen skulle jag inte ta illa upp om att du tar min ideér eller något , för jag vet att det var mig du fick inspirationen ifrån . Men det gör ont i mig bara av att läsa din första del av novellen . Hon bor i Florida ? Det gör min huvudkaraktär med . Hon bor med sin mormor och bror , det gör Angel med . Allt är så likt min , och först och främst vill jag bara berätta för dig , att jag verkligen gillar att du skriver som du skriver . Men Angel i min novell är inte bara nån jag har hittat på .

Hennes jobb är mitt drömjobb . Jag har alltid drömt om att bli baskettränare . Hennes personlighet är min personlighet , jag är som Angel är i novellen . Angel är praktiskt taget jag , fast jag har ingen incest relation då . Och jag lovar , det känns bättre när man hittar på sina noveller själv , utan med hjälp av andras . PUSS <3

Och Thea , jag älskar dina kommentarer , och hoppas du inte tar illa upp över att jag skriver detta svaret till dig <3
// xoxo viviwe

Kommentarer
Postat av: bajs

guddiwuddi vivi shantran

Datum: 2011-04-30 - Tid: 10:43:30
Postat av: millan

vad är det för mening med att skriva noveller om man inte har någon fantasi alls så att man behöver ta delar från andras?! det är en fråga som jag skulle vilja ha ett svar på.. och om hon nu bara skriver, varför då ta delar från dina noveller o klistra ihop? men lixom det låter ju väldigt konstigt att hon tagit praktiskt tagit en hel del från dina noveller o satt ihop det med egen text.. om man ska skriva en novell ska man skriva den själv med hjälp av sin egen fantasi och inte ta från andras..

tycker det är lite sött att skriva ett brev.. men det ändrar ingenting ändå

jag tycker detta är barnsligt, bara barnsligt!!



puss vivi!

Datum: 2011-04-30 - Tid: 10:49:47
Postat av: tamara

varför ens skriva en novell när man tar någon annans ide och kopierar? aja det verkar väldigt konstigt iaf, men ta inte åt dig vivi! du r riktigt duktig och fortsätt skriva !<3

Datum: 2011-04-30 - Tid: 12:14:19
Postat av: THEA

Visste inte att din bodde i Florida.



Jag har inte satt ihop delar från Vivis delar, när jag skrev så visste jag inte vad jag skulle skriva om jag ville bara skriva om något, jag lovar jag tänkte inte öns på att ta Vivis delar och sätta ihop en egen, jag bara skrev det jag såg framför mig, det gör jag alltid.



Jag vill inte ta andras idéer, ja, det var du som inspererade mig men bara för det så tar jag inte saker av dig.



Har Angel många vänner?

För om din inte heller har många vänner precis som min så visste jag inte det.



Och ni som kommenterar jag har fantasi, har ni äns läst mina två delar?

Om ni läser dom så får ni se att det inte är så likt Vivis.



P.S. Vivi jag älskar också hur du skriver, det är NICE!<3

Datum: 2011-04-30 - Tid: 12:24:09
Blogg/Hemsida: http://Myfirstlovenovell.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback